maanantai 12. toukokuuta 2014

Uusia järvityökaluja

Hetken ehdin jo innostua, että pääsisin aloittamaan kisakauden viime lauantaina Keuruun Valkeisjärvellä. Olin kisaan varasijalla 9. ja kisaa edeltävinä iltoina "puuttui" vielä kaksi osallistujaa, kun minua edeltävillä varasijoilla olleita ei alkuun tavoitettu tai matkoja ei oltu vielä järjestelty. Olinkin lähtökuopissa vielä perjantai-iltana, mutta kisa saatiin kuin saatiinkin juuri ennen minua täyteen, joten olin ensimmäinen rannalle jäänyt ja tällä erää kauden aloitus siirtyi helatorstaina kilpailtavaan Ylöjärven Julkujärven kisaan. Harmi sinänsä, sillä Keuruun kisa osoittautui viime vuonna mukavaksi kisaksi, jossa on kirkas vesi, järvi sopivan suuri ja puitteet lounasta myöten kunnossa. Lisäksi tänä vuonna samassa paikassa kisaillaan myös SM-finaalien järviosuus. Tosin tämä nyt ei ole minun kohdallani ollut vielä millään muotoa ajankohtainen peruste hakea yhtään mihinkään karsintaan...

Kausi avataan siis Julkujärvellä, johon osallistuin viime syksynä ensimmäistä kertaa. Sijoitus 14/28 jättää parantamisen varaa kevään kisaan ja tällä kertaa mukaan lähtee ehyt haavi, josta lohet eivät pääse tippumaan läpi... Haavin lisäksi tuli satsattua tulevan kauden järvityökaluihin niin perhojen kuin vapojen muodossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti